نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2538
-
الف
+

فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته می شود

به گفته یکی از مدیران رسانه ملی ایران، فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم2، «بهرنگ ملک‌محمدی» یکی از مدیران رسانه ملی ایران درباره ساخت فصل جدید سریال «بچه مهندس» به خبر آنلاین گفت: این سریال برخلاف صحبت‌های مطرح شده متوقف نشده است و با توجه به آسیب‌شناسی سریال در فصل چهارم، احساس کردیم نیاز است نگارش سریال زیر نظر آقای «علی غفاری» کارگردان سه فصل اول صورت گیرد و با هماهنگی رسانه و ایشان کار نگارش انجام شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که آقای «حسن وارسته»، نویسنده بخش‌های قبلی در مصاحبه اخیر خود تاکید داشتند، با این پروژه خداحافظی کرده‌اند و ما هم باید بر مبنای نکته‌ای که درخصوص فصل چهار گفته شد، درباره فلمنامه این سریال تصمیم‌گیری می‌کردیم که جمع‌بندی نهایی بر تقویت تیم نویسندگان صورت گرفت که امری بسیار طبیعی در سریال‌سازی به صورت دنباله‌دار است.

وی درباره‌ فلمنامه فصل جدید «بچه مهندس» اظهار کرد: این فصل از «بچه مهندس» ایده بسیار جذابی دارد و درباره یکی از پیشرفت‌های مهم علمی و استراتژیک ایران است و نیاز است به خوبی قصه ساخته و پرداخته شود. از این جهت در این فصل از حضور آقای علی غفاری به عنوان سرپرست نویسندگان بهره خواهیم برد و نگارش فلمنامه با نظارت ایشان صورت خواهد گرفت و البته از زحمات آقایان وارسته و احمد کاوری در فصل چهارم نباید غافل شویم که در این فرصت از ایشان مجددا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

«بهرنگ ملک‌محمدی» در پایان یادآور شد، تولید فصل پنجم مجموعه «بچه مهندس» برای سال آینده به تهیه‌کنندگی آقای «سعید سعدی» و کارگردانی آقای «علی غفاری» برنامه‌ریزی شده است.

تاکنون دو فصل از سریال دیدنی «بچه مهندس» از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

در پیوند با این خبر:

فصل پنجم سریال «بچه مهندس» ساخته می شود؟

«حسن وارسته»: ترجیح می دهم «بچه مهندس» در اوج تمام شود

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2»

نقش آفرینی «کورش سلیمانی» در سریال «بچه مهندس 4»

خبرهای جدید از سریال «بچه مهندس 4»

«روزبه حصاری» در «بچه مهندس ۴» حضور ندارد؟!

«عبدالرضا اکبری» بازیگر «بچه مهندس4» شد

فلمبرداری «بچه مهندس4» با کارگردان جدید آغاز شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
علی

امیدوارم مثل فصل 3 قوی باشه و آقای حصاری بازی کنند